Thursday, January 19, 2023

Diklinik pakar orl/ENT melaka

 Susana diklinik pakar orl melaka hari ini ada ramai pesakit masing2 menunggu panggilan menemui lulu doktor termasuk aku seorang daripadanya.

Aku perhatikan ramai diantatanya kanak2 ada yang masih dikendong dan ada yg duduk dikerusi roda, difikiranku orang yg mederita sakit seperti yang aku ini, orang yang tergulung warga emas seangkatan dengan aku yg berumur melebihi 60 tahun, rupanya yg dalam usia kanak2 mahupun masih bayi pun ada.

Aku menunggu agak lama ada kira2 tiga jam baru number aku dipanggil, kebetulan no yg aku dapat 7050. Aku mendapat rawatan diklinik pakar orl melaka ini, setahun sekali mujurlah, is begitu lah orang lain juga memerlukan khidmatan kesehatan yg sama.

Doktor semuanya baik dan sedia berkhidmat, pesakit betali arus datang menemuinya semuanya diberi layanan sebaik lol a(mungkin,.

Aku rasa syukur dapat layanan diklinik pakar ini. Razanya sudah hampir lapan tahun aku mendapat rawatan diklinik ini, aku puas hati sebanyak sedikit dapat aku bergerak melangkah selangkah dua walaupun agak terketar2 dan terhuyung hayang, sekurang2 nya masih boleh berdikari kata orang.

Apa2 pun inilah ujian yang akan dilalui, berdoa kepada yang Maha kuasa memohon semoga ujian itu termampu kita pikul.

Kepada Allah kita berserah.

No comments: